Dag 4

30 april 2024 - Neustift im Stubaital, Oostenrijk

Heerlijke dag. Beetje van alles. Laat opgestaan. Ontbijtje bij de buurtsuper gescoord en hier lekker in de tuin opgegeten. Tja, zonder koffie, want dat schenken ze hier niet. Dus in de auto gestapt, stukkie gereden, in volgende dorp bij der bäckerei/conditorei een prima capuccino gescoord. Ehm doe ook maar een tweede. 😋

Daarna boodschappen v morgen gedaan. 1 Mei; alles dicht 🤔

Even alles naar de kamer brengen, weer de auto in. Ja, ja, we lopen heel wat af. Een heel smal mooi groen dal ingereden. 😅 en weer terug.

Uiteindelijk de stoute schoenen aan getrokken, over de wandelschoenen heen, en langs de beek gelopen. Onderweg een waterspreeuw gespot. Zal je net zien ... fototoestel niet meegenomen 🫢

Als beloning voor deze inspanning heerlijk 2 uur in de sauna gezeten. Ze mogen hier dan verder niets voor de inwendige mens hebben .... er is wel een prima sauna!

Vanavond wederom voor ons laten koken. Lekkerrr.

Proost

Heerlijke ceasarsalade

Benieuwd wat we morgen gaan doen.😉