Dag 3

29 april 2024 - Neustift im Stubaital, Oostenrijk

Heerlijk onderuit op bed, thee komt er aan, even een kleine terugblik op deze 3de dag.

Wakker worden op 'normale' tijd. Half 9. Na het ochtendritueel in de benenwagen. Naar de supermarkt voor een broodje ham, yoghurt en 2 bananen. Hierna naar de VVV. Niet interessant, dus terug naar ons onderkomen, Ons onderkomenspullen gepakt, met de auto naar het eind van het dal gereden.

Met een skilift naar boven.  En door, met een volgende lift nog hoger. Als enige 'wanderturisten' tussen honderden skiërs uit heel veel verschillende landen. Wat een prachtig skigebied. Oogverblindend!

Lekkere stoel, capuccino, zonnebrandcrème. Meer hadden wij niet nodig.

Lui genieten

Na een uurtje een andere skilift genomen om nog hoger te komen en van een nieuw uitzicht genieten. Net zo mooi, net zo wit.

Vanuit de skilift

Na wederom een kopje capu dit keer met apfelstrudel ... warme!!!!!

Heerlijke apfelstrudel.

Op de terugweg nog een prettige wandeling gemaakt richting een grote waterval. Wel door de sneeuw banjeren!!!!

De dag afgesloten met een uurtje luieren in de tuin en daarna heerlijk gegeten in het dorp. Een topdag met een witte rand!