Laatste dag in MaisonNel
Nog 1 nacht slapen en dan gaan we weer verder 😒
Dan verlaten we dit gastvrije, gezellige verblijf.
Voor de liefhebbers hier een klein sfeerbeeld van B&B MaisonNel. Helemaal compleet, heerlijk bed, fijne badkamer, prettige ruimte om op een regenachtige dag te verblijven. En geen nood er is mogelijkheid om koffie/thee te zetten. Een kleine koelkast voor 🧀🍅🍶🍾 Als je spelletjes of een boek bent vergeten, een kast met leesvoer en spelletjes; keuze genoeg. Als je een dagroute op een van de vele omgevingskaarten, lopend of met de auto hebt uitgestippeld, vraag dan gerust tips aan Els of Henry. Ze kennen hier de wijde omgeving uit hun hoofd.👍
woonhuis met B&B
de gîte 2-4 personen
woongedeelte B&B
Slaapkamer B&B
badkamer B&B
Weekmarkt in St. Bonnet
Uitgebreid, dagelijks wisselend ontbijt. Lunchen hoeft niet meer.
Rechtstreeks boeken is prima!! 😉
Vanochtend in de zon ontbeten. Rond 12 uur was het over en uit. Helemaal grijs en regen. Lekker lezen .... spelletje doen .....
En wederom gezellig met elkaar gegeten, gepraat (zoveel bij te praten) en gelachen.
Nog 1 nacht slapen.
Het was fantastisch!!!! 🤗👌🤣🍷🎉🙏☀️😘
Foto’s
1 Reactie
-
Colinda:31 mei 2024Wat een heerlijk bekende omgeving. Voelt zo als thuis.......altijd fijn om even in Frankrijk te zijn.








